sobota, 16 stycznia 2016

LONDON 2015

Są takie miejsca, które po prostu człowiek zobaczy raz na własne oczy i mu już starczy. I jest Londyn, do którego, aż chce się wracać. 

Nie da się dobrze opisać Londynu. To miasto jest takie różnorodne, że zawsze znajdzie się coś o czym zapomnisz wspomnieć i cały opis pójdzie na marne. Przede wszystkim Londyn to miasto kontrastów. Najstarszy kościół stoi koło nowoczesnych budynków. Brytyjczycy ciągle się śpieszą, przy tym spokojnie popijając kawę w metrze. Jeżeli już jesteśmy przy temacie Brytyjczyków to tylko dodam, że pierwszy raz tam żałowałam, że nie jestem brytyjką. Mają w sobie  klasę i od pierwszej rozmowy budzą uczucie sympatii. Doceniają to co mają. Kochają królowę i wszystko co angielskie. Są z tego potwornie dumni i w sumie się nie dziwię. Bo w Londynie jest dużo rzeczy do zobaczenia i do powzdychania nad nimi. Przede wszystkim Londyn zawsze będzie kojarzył mi się z Harrym Potterem, czy z Sherlockiem Holmesem. Atmosferę tych dwóch literacko-filmowych gigantów aż czuć w powietrzu. Poza tym na ulicach są konie, pełno teatrów, co chwilę jakaś premiera filmowa i nie trzeba się natrudzić, by usłyszeć hiszpański język. Przecież to raj dla mnie, nie? Też tak uważam i już nie mogę się doczekać kiedy tam wrócę.

żeby zacząć przygodę trzeba tylko zaopatrzyć się w bilety


już na dworcu można pozachwycać się nad architekturą 

taki tam widoczek z jakiejś mało ważnej uliczki, nic ciekawego, nie? 


o koniach już mówiłam 


czy to zdjęcie nie mogłoby być na pocztówkach? 


być w Londynie i nie odwiedzić chociaż jednego parku to zbrodnia 

Buckingham Palace warto zobaczyć chociaż dlatego, by uświadomić sobie, że lepiej wygląda na zdjęciach 

w takiej to ja mogę mieszkać 

ale nie sprzedawał :( 

typowy zestaw w każdym muzeum - gorąca czekolada i babeczka

musiałam mieć takie zdjęcie, rozumiecie? 

cześć Szekspir

prawie taki sam wzrost 

ulubiony polityk, Winston Churchill <3

 221b Baker Street - obowiązkowo do zobaczenia 
 szaro-buro, ale za to jak



peron 9 i 3/4 także obowiązkowy do zobaczenia

 Mandela był ważny
 najpiękniejszy hotel (?) na świecie
najpiękniejsze zdjęcie oczywiście na koniec 


A wy byliście już  w Londynie?
r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz