poniedziałek, 6 marca 2017

Zostawcie poniedziałek w spokoju.

Nigdy nie chciałam (i oby nigdy mi się nie zachciało) być mówcą motywującym, na których jest teraz taka moda. Mówić ludziom, że do spełnienia marzeń nie są potrzebne pieniądze, a samemu za opowiadanie w kółko tych samych rzeczy brać pieniądze? Właśnie tak widzę coaching.

Ale dzisiaj wchodząc rano na instagrama, gdzie przywitało mnie milion postów odnośnie tego, że dzisiaj jest poniedziałek i jakie to życie jest brutalne, że trzeba wstać, aż obudziła się we mnie chęć powiedzenia czegoś motywującego.

Ludzie przelali swoją całą nienawiść na poniedziałek i mam wrażenie, że przez cały ten dzień się tak jakby wkurzają i zwalają to na na niego.

A poniedziałek jest tylko powrotem do rzeczywistości. Wszystko zależy od naszego podejścia - czy to będzie szara rzeczywistość, czy trochę bardziej kolorowa. 

Więc to nie poniedziałki są straszne.
To Twoje życie. 

I nie co się wkurzać, panie kowalu swojego losu, jak coś nie pasuje to trzeba to zmienić, prosta zasada numer jeden życia. 


zdjęcia: Filip  

I proszę sobie jak najczęściej to życie urozmaicać. 
Zajedź do sklepu po jakieś dobre jedzenie i zajedź w jakieś ładne miejsce.
To zawsze działa. 


Pozdrawiam, miłego poniedziałku, 
Rzekspir 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz